Ciekawe pozycje książkowe dla asystenta handlowego

Posted on 10 lutego 2017 in Poza pracą


Asystent handlowy
to stanowisko z dużym potencjałem zawodowym. Profesjonalny handlowiec dba o rozwój swoich kwalifikacji. Jedną z możliwości czerpania wiedzy i poszerzania swoich kompetencji jest korzystanie z publikacji wydawniczych. Rynek książek obfituje w ogromną ilość pozycji związanych z sprzedażą. Handlowiec w swojej pracy wykorzystuje najróżniejsze techniki, by zwiększyć efektywność swoich działań. Oto dwie pozycje, które mogą zainteresować każdego asystenta handlowego.

pozycje książkowe dla asystenta handlowego

 

Rohit Bhargava jest autorem książki Non Obvious. Bhargava i cenionym ekspertem, z którego ekspertyz korzysta wiele organizacji, w tym firma Intel i Bank Światowy. Ten profesor marketingu zasłynął umiejętnością przewidywania nieoczywistych trendów rynkowych. Non Obvious poszerza horyzonty, uczy „nieoczywistego myślenia”. Autor pokazuje trendy w kategoriach: Zachowanie konsumentów”, „Mass-media i edukacja”, „Marketing i sieci społecznościowe”, „Technologie i design”, „Ekonomia i biznes”. Pozycja umożliwi asystentowi handlowemu przewidywanie trendów we własnej branży i wykorzystanie ich w podniesieniu własnej efektywności.

 

Książka Nir Eyal Skuszeni: Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie przedstawia cztery etapy kształtujące nawyki klienta. Wytworzenie lojalności marce czy danemu produktowi to nie lata sztuka. W publikacji Eyal asystent handlowy zajdzie wiele praktycznych wskazówek, jak stworzyć przywiązanie do produktu bez użycia agresywnego marketingu czy reklamy. Książka uczy wykorzystania takich kanałów jak Pinterest, Twitter, Instagram i inne produkty dla kształtowania przyzwyczajeń konsumenckich.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *