Praca: Asystentka Zarządu
Supernova to lider wśród importerów odzieży jednorazowej, budująca swoją pozycję na rynku od 12 lat.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Tele-informatyczna obsługa biura
- Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu
- Odbieranie korespondencji mailowej i listowej
Zakres obowiązków
- Operacyjne wsparcie pracy Zarządu;
- Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Zarządu;
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy;
- Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
- Przygotowanie pism, zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu;
- Wsparcie Zarządu podczas planowania i organizowania podróży służbowych;
- Profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymóg konieczny;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
- Umiejętności koordynowania wielu spraw jednocześnie;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, samodzielność;
- Energia i pozytywne nastawienie do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;