Praca: Asystent / Asystentka ds. HR i Obsługi Klienta
Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 18 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!
Obecnie dla naszego Klienta, oferującej kompleksowe usługi inżynieryjne, serwisowe oraz logistyczne dla rynku komunikacyjnego
Asystent / Asystentka ds. HR i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sękocin Stary
Zakres obowiązków:
- Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów
- Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń
- Udział w organizacji eventów firmowych i integracji
- Obsługa systemów firmowych
- Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie serwisowym (około 3 klientów dziennie) w zakresie odbioru i wydania naprawionych urządzeń
Kwalifikacje:
- Preferowane doświadczenie w pracy administracyjnej
- Znajomość pakietu MS Office
- Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności są mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy zespołowej
- Odpowiedzialność i precyzja w działaniu
Oferujemy:
- Praca w nowoczesnym centrum serwisowym blisko Warszawy
- Możliwości rozwoju kariery w ramach firmy
- Stała umowa o pracę z pakietem socjalnym (opieka medyczna, karta Multisport, dodatki wypoczynkowe, karta Lunchpass)
- Atrakcje dla pracowników, takie jak drużyny sportowe oraz różnorodne wydarzenia
- Przyjazne środowisko pracy z pomocnym zespołem