Praca: Asystentka Zarządu
Dołącz do #Unikalnych, jako:
Asystentka Zarządu
Lokalizacja Warszawa
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu Zarządu UNIBEP SA.
Twoje zadania:
- Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu,
- Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki,
- Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie logistycznego wsparcia,
- Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących do firmy oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem,
- Redagowanie oficjalnej korespondencji i dokumentów zgodnie z obowiązującymi standardami Spółki,
- Zarządzanie korespondencją elektroniczną i tradycyjną, dbanie o terminowe i poprawne przekazywanie informacji,
- Koordynacja przepływu dokumentacji z budów oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem,
- Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu finansowego,
- Dbanie o zaopatrzenie sekretariatu oraz biura w artykuły biurowe, spożywcze oraz inne niezbędne materiały,
- Organizacja podróży służbowych, rezerwacje noclegów, biletów, itp.
- Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego w codziennym funkcjonowaniu biura.
Aplikuj, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie min. średnie lub wyższe (kierunki ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze),
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2 lata,
- Doświadczenie w pracach biurowych,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (weryfikowana podczas rekrutacji),
- Wysoką kulturę osobistą,
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne,
- Umiejętność współpracy w zespole, otwartość.
Zapewniamy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w biurze w Warszawie przy ul. Kondratowicza 37,
- Godziny pracy 8:00-16:00,
- Niezbędne narzędzia do pracy – komputer i telefon,
- Wsparcie zgranego i otwartego zespołu, który współpracuje w realizacji wspólnych celów,
- Dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Atrakcyjne benefity, m.in. dofinansowanie do karty sportowej, darmowe wsparcie psychologiczne, prywatna opieka medyczna w PZU, Program Poleceń Pracowniczych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.