Zazwyczaj to mężczyźni interesują się sprawami samochodowymi i mechanizacyjnymi, bo w swojej genetyce mają zapisany talent do operowania różnymi pojazdami i maszynami i to mężczyźni są w moim mniemaniu najlepszymi klientami naszego sklepu motoryzacyjnego. Gdy widzę jakąś kobietę zbliżającą się do przeszklonych drzwi naszego punktu sprzedażowego, od razu wiem, że z tego spotkania nie wyniknie nic dobrego, bo kobiety zazwyczaj nie wiedzą o co im chodzi i czego potrzebują. W większości przypadków mężowie przysłali je po zakup jakiejś części, podczas gdy sami siedzą w garażach i próbują naprawić to, co się aktualnie zepsuło.
W 90% przypadków dogadanie się z kobietą jest praktycznie niemożliwe i zawsze kończy się na tym, że zdenerwowana przedstawicielka płci pięknej sięga po telefon, wybiera numer partner i podaje słuchawkę mi. Ja w ciągu trzydziestu sekund rozmowy z mężczyzną jestem w stanie dowiedzieć się więcej, niż po 15 minutach prób porozumienia się z kobietą. Niemniej, moim obowiązkiem asystenta handlowego, asystent handlowy Lublin, jest obsługiwać wszystkich interesantów, bez względu na płeć.
Najbardziej irytują mnie sytuacje, w których klientka nie zna nawet podstawowej nazwy części, która ją interesuje i próbuje ją opisać za pomocą kształtów i kolorów. Mało mnie obchodzi czy coś jest okrągłe, kwadratowe, ma dziurki czy jest płaskie – potrzebuję konkretów, a nie porozumiewania się po omacku!
Dodaj komentarz